Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Юни 24th, 2021, 9:39 pm



Отговори на тема  [ 118 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Следваща
 Релеф 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Януари 4th, 2011, 8:19 pm
Мнения: 122
Мнение Re: Релеф
За да не пиша нова тема ще пиша тук.
Имам въпрос как мога да си сметна калориите които приемам примерно колко калории се съдържат в една принцеса(1филия хляб, кашкавал и салам 2 кръгчета) и колко се съдържат в една ябълка например или в 1 кюфте или кебапче ще съм много благодарен ако има нещо неясно пишете :)


Януари 11th, 2011, 10:16 pm
Профил
Аватар

Регистриран на: Декември 31st, 2010, 5:17 pm
Мнения: 336
Местоположение: Благоевград
Мнение Re: Релеф
чукни в гугъл-хранителна стоиност на храните и ще ти излязат таблици с калориите на различните храни
а и на всеки пакет или етикет на дадена храна си пише калориите на база 100 гр

_________________
Бивш гюлетласкач
http://fitnesforma.blogspot.com/-моят блог,много актуална информация свързана с вашата фитнес форма.


Януари 11th, 2011, 10:37 pm
Профил
Администратор
Аватар

Регистриран на: Декември 29th, 2010, 7:52 pm
Мнения: 563
Местоположение: София
Мнение Re: Релеф
http://newsteroids.hit.bg/foods.htm
Тази таблица ще ти свърши работа донякъде, но не всички храни ги има. Гугъл наистина намира всичко, ако не на български, то на английски със сигурност.

_________________
www.Muscle-Team.net


Януари 12th, 2011, 12:02 am
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Януари 4th, 2011, 8:19 pm
Мнения: 122
Мнение Re: Релеф
отново пиша нещо което не е свързано с темата но това е така за да не правя постоянно нови теми
Въпроса ми е значи утре (петък) ще правя тренировка но смятам тя да е по различна от гледна точка на натоварването. Смятам да направя 30-40 серии набирания(за бицепс или както някои им викат женски ) на максимум после 5 серии по 10 повторения с дъмбел за бицепс
5 x 10 със 8 кг
5 x 10 със 7 кг
5 x 10 със 6 кг
5 x 10 със 6кг---> чукове
5x10 с 6 кг седнал
----Трицепс----
лицеви тесен захват
кофички
гребане
и дигане и пускане на дъмбел над главата

това ако е единична тренировка всмисъл не я повтарям редовно а сомо петък за до може да почивам 2 дена тоест да правя отново в понеделник ще има ли положителен принос за развитието на бицепса..
Благодаря !!


Януари 13th, 2011, 10:12 pm
Профил
Администратор
Аватар

Регистриран на: Декември 29th, 2010, 7:52 pm
Мнения: 563
Местоположение: София
Мнение Re: Релеф
С тази тренировка ще постигнеш само негативни резултати. Не знам откъде ти е хрумнала подобна тренировка, но я забрави на момента. Не се правят повече от 15 серии седмично за даден мускул. Ако искаш развитие в бицепса си, тренирай го така:
След тренировката за гръб - 3 серии чукчета х 12-15 повторения.
В тренировката за ръце - 3 серии сгъвана с прав лост от стоеж х 4-6 повторения, след това 3 серии редуване с дъмбели х 8 повторения от седеж и накрая скотово пак 3 серии х 10 повотрения.
Ако сгрешиш и не ме послушаш и пробваш тренировката с набиранията, силно се съмнявам да стигнеш и до 20-тата серия, а стигнеш ли - вече си претренирал бицепса си отвсякъде, да не говорим че ще се възстановяваш от тази тренировка супер много време, което в крайна сметка пак ще доведе до загуба на мускул.
И какво е тва гребане за трицепс ?

_________________
www.Muscle-Team.net


Януари 13th, 2011, 10:58 pm
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Януари 4th, 2011, 8:19 pm
Мнения: 122
Мнение Re: Релеф
Да попитам колко сантиметра е добре при напомпване за да расте бицепса примерно защото при мен в нормално състояние е около 31 а след тренировката около 33 това добре ли е ?


Януари 15th, 2011, 12:02 pm
Профил
Администратор
Аватар

Регистриран на: Декември 29th, 2010, 7:52 pm
Мнения: 563
Местоположение: София
Мнение Re: Релеф
Нормално е.

_________________
www.Muscle-Team.net


Януари 15th, 2011, 12:41 pm
Профил WWW

Регистриран на: Януари 7th, 2011, 11:55 pm
Мнения: 57
Мнение Re: Релеф
А аз така и неможах да си обясня защо при мен като тренирах раката ми беше 36,5 някаде студена а напомпена 37 макс... до 37 студена бях стигнал и пак 37,5 някаде напомпена....


Януари 15th, 2011, 4:59 pm
Профил
Администратор
Аватар

Регистриран на: Декември 29th, 2010, 7:52 pm
Мнения: 563
Местоположение: София
Мнение Re: Релеф
Обикновенно с 1-2 см се помпи ръката. Пробвай да тренираш ръцете едновременно в една тренировка и в супер серии.

_________________
www.Muscle-Team.net


Януари 15th, 2011, 8:27 pm
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Януари 4th, 2011, 8:19 pm
Мнения: 122
Мнение Re: Релеф
Значи в много статии се споменава за метаболизъм бърз или бавен,но аз не мога да разбера кои е бърз и кои бавен и какво значи да си с бърз или бавен метаболизъм ?


Януари 30th, 2011, 4:18 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 118 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов