Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Ноември 20th, 2018, 8:57 pm



Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
 Как да преодолеем застоя на мускулния растеж 
Автор Съобщение
Администратор
Аватар

Регистриран на: Декември 29th, 2010, 7:52 pm
Мнения: 563
Местоположение: София
Мнение Как да преодолеем застоя на мускулния растеж
Изображение
Вероятно много от вас са попаднали в застой в развитието си. Какво правим тогава – сменяме „тактиката” за да стресираме и стимулираме мускулния растеж. Но тогава идва проблема да изберем правилната „тактика”. Използвайки стандартни серии – с 85% от максималната тежест за 8-12 повторения, вие стимулирате хипертрофията на мускулните клетки, или с други думи – уголемяване на клетките за да съхраняват повече гликоген (енергия). Достигайки до определени размери обаче, за вас става все по-трудно да постигате така желаната хипертрофия и изпадате в застой.
Как да го преодолеем ? Точно така, чрез метода за хиперплазия. Хиперплазията не е уголемяване на мускулните клетки, а тяхното делене. Разделена една клетка на две по-малки с общ размер колкото първата преди деленто, се увеличава потенциала им за растеж за да достигнат пак големия си размер, но този път вече са две големи клетки, а не една. Как точно се постига този ефект и какъв тип тренировки го стимулират ще разберете в настоящата статия.
Използвайки 90-100% от максималната тежест в тренировъчните серии (1-3 повторения) развивате най-вече сила, но от какво зависи силата – най-вече от изпращаните от мозъка нервни импулси и получаването им от мускулните клетки. Колкото повече мускулни клетки (моторни единици) има мускула, толково повече нервни импулси могат да бъдат изпращани от мозъка до тях и да се преодолява по-голяма тежест. Тренирайки силово, вие ще стимулирате деленето на клетките, което ще ви даде потенциална основа за нов растеж. Този метод приложете 1-2 седмици, след което се върнете към старите си тренировки. Друг вариант е да го включите само в някои упражнения и само за някои мускулни групи. Поради голямата работна тежест загрявката и пазенето от тренировъчен партньор са напълно задължителни. Използвайте предимно при по-малко рискови упражнения, защото евентуална контузия би ви върнала много назад.

_________________
www.Muscle-Team.net


Декември 30th, 2010, 10:40 pm
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 1 мнение ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов