Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Октомври 20th, 2020, 11:49 pm



Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
 Структура на фитнес тренировката 
Автор Съобщение
Администратор
Аватар

Регистриран на: Декември 29th, 2010, 7:52 pm
Мнения: 563
Местоположение: София
Мнение Структура на фитнес тренировката
Изображение
Фитнес програма със 100 упражнения от ТОЗИ ВИД може да поръчате чрес Лично Съобщение или от ТУК.
1.Загрявка
а) общо загряване на велоергометър – цели да повиши телесната температура и да подготви кардио-респираторната система за натоварванията (5 мин)
б) раздвижване на ставите – махове и въртеливи движения в основните стави – раменна, лакететна, киткена, колянна, глезенна, врата и кръстта (1 мин)
в) загряване на тренираните мускулни групи – базови и изолирани упражнения с лека тежест – до 40% от максимума (2 мин)
2. Основна част – базови и изолирани упражнения (30-40 мин) – цели да натовари избраните мускули.
3. Стречинг на натоварените мускули (2 мин) – цели да подобри кръвотока в мускулите и да предотврати скъсяването им.
4. Аеробика (15-25 мин) – цели изгаряне на мазнините. Пулсовата честота трябва да е 60% от максималния.
5. Кардио тренировка (5 мин) – цели повишаване на аеробната издръжливост и кислородната консумация. Пулсовата честота да е 75%-90% от максималния.

_________________
www.Muscle-Team.net


Януари 19th, 2012, 1:12 pm
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 1 мнение ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов